Křovinovo nám. 9/12
193 00 Praha 9, Horní Počernice

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY NA PRÁCI A DODANÁ ZAŘÍZENÍ

A. Kompletní dodávka zařízení včetně montáže:

 Na dodaný materiál a výrobky je poskytována záruka 24 měsíců včetně práce. Každá reklamace musí být vyřízena nejpozději do třiceti dnů. Záruka se prodlužuje o dobu, po kterou byl přístroj v záruční opravě. Zárukou se rozumí záruka na materiál a provedené práce v rozsahu vypsaném na dodacím listu. Dodací list slouží  jako záruční list na celou dodávku zařízení.
Vyskytne-li se na zařízení v průběhu záruční doby vada, termín opravy je možné dohodnout například telefonicky. Závada bývá odstraněna zpravidla již při první návštěvě, jelikož u většiny komponentů je oprava řešena ihned jejich výměnou za nové. Pouze v případě vady satelitního přijímače je tento odesílán k záruční opravě dodavateli, v takovém případě se pak může termín vyřízení reklamace prodloužit o dobu, po kterou byl přístroj v záruční opravě.

1.    Záruka se nevztahuje na mechanická poškození a vady způsobené nesprávným používáním, které je v rozporu s návodem k obsluze. Jedná se například o vady sat. přijímače nebo jeho ovladače způsobené vlhkem či zalitím vodou, nadměrným teplem, nárazem, neodborným zásahem do zařízení atd. Záruka se nevztahuje také na vady způsobené živelnou událostí jako je například vichřice, přepětím v rozvodné síti nebo úderem blesku apod.

Záruka se nevztahuje také na nefunkčnost z důvodu chybné obsluhy, například kdy ve snaze naladit nějaký další program si zákazník přepsal v menu přístroje původní nastavení provedené při instalaci (nastavení přepínače DISEqC pro přepínání družic, frekvence LNB a podobně). Než zavoláte servis, prostudujte si prosím návod k obsluze. Nefunkčnost zařízení způsobená chybnou obsluhou není považována za závadu, je-li při vyřízení reklamace zjištěno, že zařízení je plně funkční, ale chyba byla pouze v obsluze přístroje jsou pak účtovány náklady za cestovné a práci.  Za vadu se nepovažuje nefunkčnost některého z programů z důvodu změny vysílací frekvence či změny programové nabídky provedené poskytovatelem služeb a dekódovacích karet (CSLINK, SKYLINK či jiných). V době instalace provedl technik firmy HLAVICA naladění všech placených i volných programů aktuálních v době instalace a nemůže nést náklady spojené s případnými změnami ve vysílání v budoucnosti.

2.    Záruka zaniká uplynutím záruční doby, dále pak poškozením přístroje či jednotlivých komponentů vlivem živelné události, přepětím v rozvodné síti, mechanickým poškozením, neodborným zásahem do přístroje apod.

B. Instalace zařízení (satelitního kompletu), které si dodal zákazník:

Záruka na práci (instalaci) je dle §646 občanského zákoníku 6 měsíců. Firma HLAVICA ručí za práci a případně dodaný materiál v rozsahu vypsaném na dodacím/montážním listu.Je třeba si ale uvědomit, že v tomto případě byla provedena instalace zařízení, které si dodal zákazník sám a firma HLAVICA nemá s kvalitou takového zařízení nic společného. Firma HLAVICA v žádném případě neručí za kvalitu zařízení a komponentů, které sama nedodala a nemůže tedy nést ani náklady spojené s jejich vadou. Vyskytne-li se na zařízení závada a je-li vyžadována návštěva servisního technika, při které pak bude jako příčina nefunkčnosti zjištěna vada některého dílu, který nedodala firma HLAVICA, jsou pak zákazníkovi účtovány běžné náklady za cestovné a práci! Reklamaci vadného dílu musí zákazník následně vždy uplatnit v prodejně, kde satelitní komplet zakoupil. Pokud se stane, že některý z programů zamrzá (rozpadá se do kostiček a podobně), pak jednou z možných příčin může být špatné nastavení paraboly. Nastavení paraboly provedl technik firmy HLAVICA při instalaci pečlivě a za pomoci měřicího přístroje, přesto se může výjimečně něco takového stát a je-li vina na straně firmy HLAVICA pak tuto vadu v záruční době odstraní zdarma. Firma HLAVICA se v žádném případě nezříká odpovědnosti za svou práci, tu se snaží odvést vždy profesionálně a poctivě a nemá problém s uznáním reklamace, pokud skutečně k pochybení z jeho strany došlo. Rozhodně, ale odmítá ručit za vady, které vznikly v důsledku jiných vlivů (manipulace a neodborný zásah do zařízení jinou osobou, změna polohy paraboly v důsledku živelných pohrom, nebo při silném větru, atd.…). . 

Například pokud se tato výše popsaná vada objeví až po delší době od instalace, příčinou velmi pravděpodobně nebude vadně odvedená práce, ale budou to jiné vlivy jako je deformace či posunutí paraboly vlivem vichřice nebo v důsledku špatně připevněného stožáru či držáku paraboly, který si zákazník instaloval sám a podobně. Další z příčin může být také nekvalitní parabola a její komponenty, zejména u levnějších satelitních kompletů bývá někdy dodávána „úsporná“ parabola, jejíž konstrukce a použité materiály jsou naprosto nevhodné a znemožňující tak stoprocentně spolehlivé upevnění a dlouhou životnost. Technik firmy HLAVICA namontoval pouze to, co si zákazník dodal a za kvalitu takového zařízení nemůže nést zodpovědnost.

Záruka se nevztahuje také na nefunkčnost z důvodu chybné obsluhy, než zavoláte servis prostudujte si prosím návod k obsluze. Nefunkčnost zařízení způsobená chybnou obsluhou není považována za závadu, zařízení bylo v době instalace zcela funkční. Je-li při vyřízení reklamace zjištěno že zařízení je plně funkční, ale chyba byla pouze v obsluze přístroje jsou pak účtovány náklady za cestovné a práci.  Za vadu se nepovažuje nefunkčnost některého z programů z důvodu změny vysílací frekvence či změny programové nabídky provedené poskytovatelem služeb a dekódovacích karet (CSLINK, SkYLINK či jiných). V době instalace provedl technik firmy HLAVICA naladění všech aktuálních placených i volných programů a firma HLAVICA nemůže nést náklady spojené s případnými změnami ve vysílání v budoucnosti. Takové změny nejsou důvodem k uznání reklamace, jelikož záruka se vztahuje pouze na provedené práce, tedy na provedenou instalaci zařízení a ta je v tomto případě funkční. Dodatečné ladění nových stanic, jejich uspořádání v seznamu přijímače a podobné záležitosti jsou již věci uživatele a nikoliv servisu  

C. Jak postupovat v případě rozšíření programové nabídky o další program nebo v případě, že některý z již naladěných programů přestal fungovat  v důsledku změny vysílací frekvence:

Naladění nového programu je u sat. přijímače poměrně složitou záležitostí.  Automatické ladění nelze zpravidla použít, jelikož v případě změny vysílací frekvence nemá přijímač tuto frekvenci v paměti a je nutné provést ruční naladění (manual scan). Toto se provádí v menu pro ruční ladění TP (transpondéru), kam zadáte správnou hodnotu vysílací frekvence TP, SR (symbol rate), polaritu a FEC. Pečlivě si nejdříve prostudujte návod k obsluze svého přijímače, v žádném případě, prosím, nepřepisujte v menu jakékoliv hodnoty, u kterých si nejste jisti, co znamenají, jelikož by se mohlo stát, že přestanou fungovat již naladěné stanice. Nevíte-li si s tímto úkonem rady, naladění nových stanic nebo přeladění stávajících stanic na novou frekvenci je lépe svěřit servisnímu technikovi firmy HLAVICA. Za tento úkon je účtováno cestovné a práce dle aktuálního ceníku. Případně můžete přístroj přinést do prodejny firmy HLAVICA v Náchodské ulici 97, Praha 9 Horních Počernicích (vedle budovy České pošty), kde vám technik provede naladění a vy ušetříte náklady za cestovné technika.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. View more
Cookies settings
Souhlasím
Odmítám
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Kdo jsme

Naše webová adresa je: https://hlavica-tv.cz.

Jaké shromažďujeme osobní údaje a proč je shromažďujeme

Komentáře

Když návštěvníci přidají komentář na tento web, jsou shromažďovány údaje zobrazené ve formuláři pro komentář, dále IP adresa návštěvníka a řetězec user agent definující prohlížeč, což pomáhá k detekci spamu. Službě Gravatar může být poskytnut anonymní řetězec vytvořený z vaší emailové adresy (nazývaný také hash), díky kterému lze určit jestli tuto službu používáte. Zásady ochrany osobních údajů služby Gravatar jsou k dispozici zde: https://automattic.com/privacy/. Po schválení vašeho komentáře je váš profilový obrázek viditelný pro veřejnost v kontextu vašeho komentáře.

Média

Pokud nahráváte obrázky na tento web, měli byste se vyhnout nahrávání obrázků s vloženými údaji o poloze (EXIF GPS). Návštěvníci webu mohou stáhnout a zobrazit libovolné data o poloze z obrázků na webu.

Kontaktní formuláře

Cookies

Pokud na naše stránky přidáte komentář, můžete povolit uložení jména, emailové adresy a webové stránky do cookies. Tímto způsobem se snažíme zvýšit váš komfort, když budete psát nový komentář už pak nebudete muset tyto údaje znovu vyplňovat. Tyto soubory cookies budou mít životnost jeden rok. Pokud navštívíte naši přihlašovací stránku, nastavíme dočasné cookies pro ověření, zda váš prohlížeč přijímá soubory cookies. Tento soubor cookies neobsahuje žádná osobní data a při zavření prohlížeče se zruší. Při přihlašování vám nastavíme také několik souborů cookies pro uložení vašich přihlašovacích údajů a pro nastavení zobrazení obrazovky. Přihlašovací soubory cookies mají životnost dva dny a cookies pro nastavení zobrazení mají životnost jeden rok. Pokud potvrdíte možnost „Zapamatovat si mě“, vaše přihlášení bude trvat dva týdny. Pokud se ze svého účtu odhlásíte, přihlašovací cookies budou odstraněny. Pokud upravujete nebo publikujete článek, bude ve vašem prohlížeči uložen další cookie. Tento cookie neobsahuje žádná osobní data a jednoduše označuje ID příspěvku, který jste právě upravili. Jeho platnost vyprší po 1 dni.

Vložený obsah z dalších webů

Příspěvky na těchto stránkách mohou obsahovat vložený obsah (například videa, obrázky, články atd.). Vložený obsah z jiných webových stránek se chová stejným způsobem, jako kdyby návštěvník navštívil jiný web. Tyto webové stránky mohou shromažďovat data o vás, používat soubory cookies, vkládat další sledování od třetích stran a sledovat vaši interakci s tímto vloženým obsahem, včetně sledování interakce s vloženým obsahem, pokud máte účet a jste přihlášeni na danou webovou stránku.

Analytika

S kým sdílíme vaše údaje

Jak dlouho uchováváme vaše údaje

Pokud přidáte komentář, komentář a jeho metadata budou uchovávána po dobu neurčitou. Údaje jsou uchovávány za účelem automatického rozpoznání a schválení všech následných komentářů, místo jejich držení ve frontě moderování. Pro uživatele, kteří se registrují na tomto webu (pokud mají tuto možnost), ukládáme také osobní údaje, které uvádějí ve svém uživatelském profilu. Všichni uživatelé mohou kdykoliv vidět, upravovat nebo smazat své osobní údaje (s výjimkou toho, že nemohou změnit své uživatelské jméno). Administrátoři webu mohou také tyto informace zobrazit a upravovat.

Jaká máte práva?

Pokud máte na tomto webu účet nebo jste zde přidali komentáře, můžete požádat o obdržení souboru s exportem osobních údajů, které o vás uchováváme, včetně všech údajů, které jste nám poskytli. Můžete také požádat o odstranění veškerých osobních údajů, které o vás uchováváme. Tato možnost nezahrnuje údaje, které jsme povinni uchovávat z administrativních, právních nebo bezpečnostních důvodů.

Kam posíláme vaše data?

Komentáře návštěvníků mohou být kontrolovány prostřednictvím automatizované služby detekce spamu, která může být umístěna v zahraničí.

Vaše kontaktní údaje

Dodatečné informace

Jak chráníme vaše osobní údaje

Jaké máme postupy při úniku informací

Od kterých třetích stran získáváme osobní údaje?

Jaké automatizované rozhodnutí provádíme a/nebo profilujeme uživatelská data

Informační povinnost regulovaného průmyslu

Save settings
Cookies settings